بازی آموزشی نقاشی مدل سوپرگراف

کد محصول: 03
از {{model.count}} رای
انتخاب تعداد:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
680,000
506,000 تومان
تخفیف
26%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: ۳۹۰x۸۰x۲۹۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۴۰۰ گرم
  • هدف بازی: آموزشی
  • رده سنی: خردسال کودک نوجوان
محصولات مرتبط

سوپرگراف یک دستگاه جادویی هیجان انگیز باکارایی بسیار بالا جهت اموزش ویادگیری نقاشی و طراحی برای بچه های ۵ سال به بالاست . سوپرگراف از بهترین مواداولیه پلیمری ABS ساخته شده و بسیار محکم و ماندگار می باشد . داخل بسته بندی یک بسته مدادرنگی ، یک عدد مداد مخصوص نقاشی وطراحی ، سه عدد بروشور کامل جهت راهنمایی کار با دستگاه به سه زبان فارسی ،عربی ،انگلیسی ، پنج عدد تصاویر اماده شده جهت اموزش اولیه و پنج عددکاغذ A4 جهت کار اولیه قرار داده شده است . با اطمینان میتوان گفت که سوپرگراف تنها دستگاهی است که هم برای اموزش و یادگیری نقاشی و طراحی و هم یک اسباب بازی فوق العاده جذاب برای بچه ها محسوب میشود . بچه ها با این دستگاه بسیار راحت میتوانند سطح یادگیری نقاشی وطراحی و اوج هیجان خود را با آن به نمایش بگذارند و می توانند به صورت کاملا حرفه ای نقاشی وطراحی را یاد بگیرند ، و نیازی به کلاس آموزش نقاشی و طراحی نخواهند داشت ، همچنین این دستگاه با توجه به کارایی بالایی که دارد برای بچه ها میتواند یک اسباب بازی بسیار جذاب باشد ، چون نقاشی کردن با آن محدودیت ندارد و بچه ها جذب میشوند که تصاویر واقعی دنیای اطرافشان ، مثلا تصویر اعضای خانواده و دوستانشان و یا هرچیزی که دوست داشته باشند با آن میتوانند نقاشی کنند و اوقات فراغت خود را با ان سپری کنند . سوپرگراف یک کادویی جذاب و ماندگار برای تولد و مناسبتهای گوناگون کودکان شما خواهد بود .

ابعاد
۳۹۰x۸۰x۲۹۰ میلی‌متر
وزن
۱۴۰۰ گرم
هدف بازی
آموزشی
رده سنی
خردسال
کودک
نوجوان
اقلام همراه
۱-یک بسته مدادرنگی ۲-یک عدد مدادمخصوص نقاشی وطراحی ۳- سه عددبروشورکامل جهت راهنمایی کار بادستگاه به سه زبان فارسی،عربی،انگلیسی ۴-پنج عددتصاویر اماده شده جهت اموزش اولیه ۵-پنج عددکاغذA۴
پرند

عالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...