روروک و واکر مکس max دلیجان

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: عرض 60 سانتی متر عمق 70 سانتی متر ارتفاع 44 سانتی متر
  • وزن: ۴ کیلوگرم
  • رنگ: آبی قرمز بنفش صورتی سبز
  • رده سنی: مناسب برای کودکان از...

کودکان از سن 6 ماهگی نسبت به محیط اطرافشان کنجکاو تر میشوند.برای همین موضوع کودکان نیاز به وسیله ای دارند تا بتوانند کنتجکاوی خود را بروز دهند. روروئک مکس max دلیجان محصولی سبک است که باعث راحتی کودک در حرکتش میشود. همچنین در این محصول بدنه و ستون های پلاستیکی استفاده شده است.

در این سری از روروک از بدنه و ستون فلزی بهره گرفته شده است. در ساخت این محصول از بهترین متریال موجود بهره گرفته شده که در انواع رنگبندی در بدنه و پارچه نیز عرضه می شود .

چرخ ها در این محصول به راحتی در محل خود قرار می گیرد و در صورت بروز مشکل نیز به آسانی تعویض می گردد . این روروک نیز موزیکال می باشد که به حس شنیداری کودک کمک بسیاری می کند .

این محصول مجهز به یک سینی موزیکال می باشد که با پخش موزیک کودک شما را مشغول می کند.تشک این محصول قابلیت جدا شدن و شتشو را دارد. ظرفیت وزنی این محصول 12 کیلوگرم می باشد  و مناسب برای کودکان از 7 تا 24 ماهگی می باشد. و تا دمای حداکثر 30 درجه سانتیگراد می توانید به راحتی آن را بشویید.این روروئک کودک مجهز به 4 چرخ روان می باشد در ضمن رنگیندی متنوع همراه با امکان تغییر رنگ تشک دارد.

روروئک مکس max دلیجان یک محصول بسیار جدید از شرکت دلیجان می باشد. این محصول یک روروئک دو کاره است که قابلیت تبدیل به یک واکر بسیار عالی را دارد. بسیاری از پزشکان استفاده از روروئک را برای کودکان مضر می دانند و تنها پیشنهادشان استفاده از یک واکر می باشد که این قابلیت برای این محصول فراهم شده است. کافیست فقط قسمت وسط این روروئک از وسط جدا شود و کودک دسته های بغلی این محصول را بگیرد. این محصول دارای ترمز پله خاصی می باشد که از پرت شدن کودکان  از پله گرفته  و امنیت بیشتری را به نوزاد شما هدیه می دهد. جنس بدنه این روروئک فوق العاده شیک و جذاب و در رنگهای مختلف می باشد.

ابعاد
عرض 60 سانتی متر
عمق 70 سانتی متر
ارتفاع 44 سانتی متر
وزن
۴ کیلوگرم
رنگ
آبی
قرمز
بنفش
صورتی
سبز
رده سنی
مناسب برای کودکان از 7 ماهگی تا 2 سالگی
قابلیت سوار شدن
دارد
نیاز به مونتاژ
دارد
سایر توضیحات
– مقاوم، سبک و موزیکال
– دارای نشیمن‌گاه پارچه‌ای
قابلیت تاشوندگی
دارد
قابلیت تبدیل به واکر
دارد
تشک
از جنس پلی استر و قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...